ثبت شرکت در مجارستان
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

 

تعریف شعبه در حقوق ایران
شعبه یکی از واحدهای این شرکت است که می تواند فروش و خدمات خود ثبت شرکت در مجارستان را در منطقه ای توسعه دهد که ممکن است فاصله زیادی با دفتر مرکزی شرکت داشته باشد. دامنه اختیارات و استقلال شعبه اصلی از طریق رضایت شرکت تعیین می شود و مسئولیت قانونی شعبه به عهده شرکت اصلی است.

اسناد مورد نیاز برای ثبت شعبه خارجی
گواهی ثبت شرکت خارجی (اصلی) ،
اساسنامه اصلی شرکت ،
آخرین تغییرات شرکت (در صورت وجود در مورد شرکت اصلی) ،
آخرین گزارش تصویب شده شرکت ،
تنظیم وکالت نامه که از طریق آن به مدیر شعبه وکالت می دهند تا شعبه ای را در ایران ثبت کند که در آن دامنه اختیارات مدیر شعبه به تفصیل درج شده است.
نمونه وکالت نامه
آقا خانم …. بدینوسیله با وکالت نامه برای ثبت شعبه شرکت در جمهوری اسلامی ایران اعطا می شود. در همین حال ، وی مجاز است کلیه اسناد و مدارک و کتابها را برای ثبت شعبه ، عقد قرارداد به نام شرکت اصلی ، ضمانت محصولات و خدمات شرکت ثبت شرکت در مجارستان  و ضمانت نامه با توجه به آئین نامه ها و مصوبات شرکت اصلی ، امضا کند.

طبق قوانین ایران ، فعالیت های یک شعبه شرکت خارجی به موارد زیر محدود می شود:

ارائه خدمات یا کالاهای شرکت خارجی پس از فروش خدمات ،
انجام کارهای قراردادهایی که توسط و بین اشخاص ایرانی و شرکت خارجی منعقد می شود ،
بررسی و ایجاد سرمایه گذاری شرکتهای خارجی در ایران ،
همکاری با شرکتهای فنی و مهندسی ایران برای کار در کشورهای ثالث ،
افزایش صادرات غیرنفتی جمهوری اسلامی ایران ،
ارائه خدمات فنی و مهندسی و انتقال دانش و فناوری.

 

سایر مسائل مربوط به شعبه شرکت های خارجی:
مدیر شعبه ای که توسط شرکت اصلی معرفی می شود به عنوان یکی از پرسنل اصلی شرکت در نظر گرفته می شود و مدیر شعبه با صلاحدید شرکت اصلی جایگزین می شود.

 

برای ثبت شرکت در مجارستان از طریق ادامه مطلب اقدام نمایید





:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir